The Way of Wonder
Anlita Wondercom som er reseledare på vägen och låt Wondercom hjälpa er genom de olika marknadsföringssteg just ert företag behöver ta för att nå målet. På Wondercom kallar vi denna arbetsprocess The Way of Wonder.
Wondercom kan hjälpa er igenom hela arbetsmodellen The Way of Wonder, eller med valda delar utifrån era behov.
Var befinner ni er nu?
Vilka uppfattningar finns om ert företag hos kunder och presumtiva kunder idag?
VAD VI GÖR: VAD NI FÅR:
– marknadsundersökningar, webbstatistik, tidigare kampanjer, varumärkesplattform.
– operativa problem och önskemål som lyfts fram av målgruppen och som direkt bör tas vidare i organisationen utifrån fastställd handlingsplan.
Var skulle ni vilja vara?
Vilka uppfattningar skulle ni vilja att era kunder och presumtiva kunder har om ert företag?
VAD VI GÖR: VAD NI FÅR:
– vision och mål.
– målguppen.
– konkurrenter.
– särskiljare / unikiteter.
– marknadsföring.
– utifrån er vision, mål och kunskap om branschen.
Hur når ni dit?
Vi formulerar en övergripande kommunikationsstrategi för er marknadsföring och genomför reklameffektmätningar för att följa hur uppfattningarna om ert varumärke förändras över tid.
VAD VI GÖR: VAD NI FÅR: Vissa av tjänsterna levereras i samarbete med underleverantörer.
En verktygslåda för att arbeta långsiktigt med er marknadsföring.